Portugal, Sao Joao de Areias - Reisverslag uit São João de Areias, Portugal van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Portugal, Sao Joao de Areias - Reisverslag uit São João de Areias, Portugal van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Portugal, Sao Joao de Areias

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

20 Maart 2017 | Portugal, São João de Areias

maandag 20 maart.

We hebben lang genoeg in Vila Nova de Gaia gestaan, en we vertrekken verder naar het zuiden.
We hebben een camperplaats bij nederlanders gevonden op de NKC app.

Onderweg zwaait de koelkast onder het rijden door een scherpe bocht open, de yoghurt zit ons achter de oren. Camper aan de kant en poetsen maar.

Hartelijke ontvangst met koffie en koek, Monique gaat gelijk een was doen, er is een wasmachine. Gratis iedere morgen lekkere verse broodjes

Ff gezellig met de buren aan de wijn, krijgen weer allemaal tips van doorgewinterde Portugal gangers.

• 23 Maart 2017 - 12:49

Gerda:

Wat gezellig!Die nederlanders zijn ook overal!