Portugal, San Bartolomeu de Messines - Reisverslag uit São Bartolomeu de Messines, Portugal van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Portugal, San Bartolomeu de Messines - Reisverslag uit São Bartolomeu de Messines, Portugal van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Portugal, San Bartolomeu de Messines

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

25 Maart 2017 | Portugal, São Bartolomeu de Messines

zaterdag 25 maart.
Aangekomen bij camperstop Messines van Andre en Franka mooie plek midden in de natuur. Andre, de nederlandse eigenaar ontving ons met open armen. Op de camperplaats was geen stroom aanwezig, maar als we te weinig eigen spanning meer hadden, konden we van hem wel een aggregaat krijgen om stroom op te wekken. Ook werd er vermeld dat er zondagmiddag een etentje was met meerdere nederlanders in het dorp, waar we ook aan deel konden nemen. Er werd wild zwijn geserveerd, nou dat leek Sjoerd wel wat, dus hebben we maar gelijk ingeschreven..
zondag 26 maart.
Uit eten met een paar andere bezoekers van de camperplaats , Gehaald en gebracht door Andre en zijn vrouw Franka voor €1,00 pp. Heerlijk gegeten ondanks dat het voor ons een beetje vroeg was om te warm eten, het was nl. om 13.00 uur. Gelukkig zaten we binnen, want het heeft de hele dag gehoost.
maandagochtend ook weer met de auto gebracht en gehaald naar de zigeunermarkt in het dorp, heel gezellig en apart om te zien.

• 31 Maart 2017 - 14:14

Peter Minnema:

Leuke dingen beleven jullie onderweg!
    Lekker genieten! Wij ook t eerste weekend weer op pad met onze camper.
    Hier ook goed weer.
    Leuk om jullie zo te volgen