Portugal, Figueira / Budens - Reisverslag uit Budens, Portugal van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Portugal, Figueira / Budens - Reisverslag uit Budens, Portugal van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Portugal, Figueira / Budens

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

28 Maart 2017 | Portugal, Budens

dinsdag 28 maart.

Na te zijn uitgezwaaid bij camperstop Messines zakken we verder af naar het zuiden, we gaan naar het uiterste zuidwestelijke puntje van Europa.
We komen aan in Figueira op Figueira caravan Park, gerund door een Frans stel.
Staan hier een boel engelse overwinteraars, en naast ons een koppel uit Wales, moeilijk te verstaan.
Vandaag lekker in de rust met een biertje, de lucht is strak blauw en het is heet.
Woensdag 29 maart, vanmiddag even met ma en Ko gebeld, Ko moet donderdag een operatie aan het schouder ondergaan.
Op naar het strand 1,8 km hiervandaan, mooi pad door een natuur gebied.
We horen het ruizen van de golven al, een bijna verlaten strand, we wanen ons in het paradijs, echt schitterend.
We zijn er.......loopt daar nu iemand in z,n blote kont ?? :-)
Ja hoor een naturistenstrand, we besluiten de broek maar aan te houden haha.
Donderdag 30 maart, Janna jarig, we hebben even gebeld xxx. Ook met ma gebeld, operatie Ko goed verlopen, gescheurde pees gehecht in het schouder, 6 weken met mitella lopen.
Vrijdag 31 maart, het is bewolkt, we blijven lekker bij de camper zitten.
Zaterdag 1 april, prachtig weer, zeer heet, en ja we hebben in de blote kont gelegen op het strand, heerlijk. :-)
Tijd vergeten het werd vloed, we konden amper terug komen klauterend over de rotsen, Mo nog gevallen, knie open.
Zondag 2 april en Maandag 3 april ook op het strand geweest.
Dinsdag 4 april, we gaan verderop, uitgezwaaid door Engelsen en een kleine Franse smurf Pierre haha.