Portugal, Albufeira - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Portugal, Albufeira - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Portugal, Albufeira

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

05 April 2017 | Portugal, Albufeira

Woensdag 5 april.
We komen aan op Algarve Motorhomepark Falesia, een km of 9 ten oosten van Albufeira.
Gelukkig zijn we hier vroeg, er zijn nog 5 plaatsen vrij, camper neergezet, biertje en daarna naar het strand gelopen, 500m ver.
Via een prachtig aangelegde trap komen we op het strand, heel mooi.
Morgen gaan we op de motorscooter naar Albufeira.
Donderdag 6 april.
Lekker ontbijtje, en dan op de motorscooter naar Albufeira, binnendoor zo,n 9 km. We zijn er, wat een drukte, veel engelsen. Stadje bekeken en op het strand geweest, Mo koopt nog een leuk shirtje.
We hebben honger gekregen, kip piri piri maar eens proberen, zoooooo dat is heet, ff blussen met een large beer.
Terug naar de camper, over de hoofdweg we zijn er zo maar.

• 06 April 2017 - 16:48

Diana:

Prachtig daar.. wil er ook wel weer heen! Geniet van de mooie uitzichten en het mooie weer :)

• 07 April 2017 - 11:28

Gerda:

wowww wat een mooie kustlijn! Heerlijk!Genieten!

• 08 April 2017 - 23:33

Auke Smit Buitenpost :

Zo wat ben ik jaloers. Ik lees dit met veel plezier. Wat mooi en dit pakken ze niet meer van jullie af. Véél plezier daar en geniet

Tags: portugal, sjomo