Spanje, Nules - Reisverslag uit Nules, Spanje van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Spanje, Nules - Reisverslag uit Nules, Spanje van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Spanje, Nules

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

21 April 2017 | Spanje, Nules

Vrijdag 21 april

Het weer is weer opgeklaard, en de koperen ploert brand als vanouds.
We zijn op een gratis CP beland bij een restaurant, waar Yuccas in het wild groeien, die wij als kamerplant houden.
Op de weg erheen kwamen we een tunnel tegen met een doorrij hoogte van 2,70 m, dat gaat niet lukken want we zijn 2,93m hoog, omkeren maar en andere route gezocht.
Het is een mooie ruime CP, een drankje is gewenst bij het restaurant en dat doen we ook, paar biertjes in de zon met 2 engelse koppels, lachen wij verstaan hun wel, zij ons niet haha.
In de avond komt er een man uit zweden (Malmo) naast ons staan, biertje mee gedronken, zijn vrouw was 6 maanden geleden overleden, even een pijnlijk moment, maar het mantsje had er nocht in, het werd nog een leuke avond.
Ik heb de NKC app op zijn telefoon gezet , er moesten 19900 foto,s gedownload worden .......duurt ff met traag internet.....ff wachten ja klaar, morgen maar proberen want het is tijd op bed te gaan.
Volgende morgen komt ie bij me, app werkt niet goed, kijken, nee alle foto,s staan er nog niet op...op z,n van Gaals, I make you happy with a dead bird haha lachen. Hij zegt als ik sneller internet heb ga ik de rest van de foto,s erop zetten, dan werkt het vast.
We blijven nog een dag, lekker in de zon zitten.