Frankrijk, Sainte Maxime / Saint Tropez - Reisverslag uit Saint-Tropez, Frankrijk van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Frankrijk, Sainte Maxime / Saint Tropez - Reisverslag uit Saint-Tropez, Frankrijk van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Frankrijk, Sainte Maxime / Saint Tropez

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

02 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Tropez

Dinsdag 2 mei.
Het is regenachtig dus we besluiten te gaan rijden, we vermijden de tolweg, en onderweg van Agde naar Sainte Maxime komen we door het natuurgebied Camargue, een delta met een unieke flora en fauna.
We zien zoutmeren, flamingo,s en wilde paarden, prachtig.
We komen aan op camping Les Cigalons in Sainte Maxime, ongeveer 20 km vanaf Saint Tropez.
Tot onze grote schrik is de vloer nat van de camper en staat er water in de bank.........ik kom er achter dat vulopening van de water tank niet goed afsluit, en onder het rijden over de vele rotondes is het water via deze opening uit de tank in de bank terecht gekomen......mooi shit alles leeg halen en drogen.
De volgende ochtend is de lucht stralend blauw en schijnt de zon volop, kan mooi het kleed uit de camper ff drogen, wij gaan op de motorscooter naar Saint Tropez.
Wat doen wij verkeerd ??? wat een rijkdom hier, de ene boot nog groter dan de ander en grote auto,s op het parkeerterrein in de jachthaven.
Even lekker dromen, mooi oud stadje trouwens, we nemen een lekker ijsje en genieten van de bedrijvigheid in de haven.

• 04 Mei 2017 - 18:04

Peter En Gusta:

Mooi daar ! , hebben wij 3 jaar geleden ook gestaan in sainte maxime op t strandje bij de camping. Leuk om eens daar bij die rijke lui daar in st tropez te kijken .
    Richting nice en monaco is erg camper onvriendelijk! Veel borden waar de campers niet mogen komen/ parkeren . Gaan jullie door naar bloemen-riviera italie?
    Gr peter &gusta

• 11 Mei 2017 - 17:09