Italie, Lazise - Reisverslag uit Lazise, Italië van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Italie, Lazise - Reisverslag uit Lazise, Italië van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Italie, Lazise

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

08 Mei 2017 | Italië, Lazise

Maandag 8 mei.

We komen aan op onze oude vertrouwde camping Fossalta in Lazise aan het Garda meer.
Een hartelijk welkom door de eigenaren Rita, haar vader en haar zonen, en natuurlijk de manager Giorgo en last but no least Adrianno.Het is nog lekker rustig op de camping, later in de week wordt het drukker.
We willen op ons oude plek gaan staan , maar odat er zo veel regen is gevallen lukt het niet de camper op de blokken te krijgen, een grote drekzooi.
Dan maar een andere plaats nr. 152 hier hebben we ook al eens gestaan, mooie grote plek, en het is hier droger.
We staan vlakbij Romeo en Germana, een italiaans stel dat hier bijna bij het interieur hoort, prachtig leuke mensen en altijd lachen met Germana.
Woensdag, we gaan op de motorscooter naar de markt in Lazise, nu gelukkig niet zo druk als in het hoog seizoen, kraampjes bekijken en om 13.00 uur een apperatief op het terras, naar italiaans gebruik.
We zullen de week erop nog een keer gaan.
De volgende dag doet Mo de was en treft hier Marlon en Lino met de wel luidende achternaam Pistola, hij is een italiaan die al 40 jaar in Nederland woont, leuke gezellige mensen.
We bezoeken ook nog Garda en Bardalino, ook prachtige plaatsjes, en natuurlijk weer terras zitten aan de haven, carpe diem.
Donderdag 18 mei gaan we weer richting huis, we gaan 2x overnachten in Imst oostenrijk en Wurzberg Duitsland, daarna gaan we nog bij Rob en Margret langs in Kirchtimke Duitsland.

• 19 Mei 2017 - 20:27

Auke Smit :

Het is altijd leuk om Verhaaltje te lezen. Wat mooi en wat gaat de tijd snel zeg. . Deze verhalen neem je altijd mee in je leven. Mooi man. Geniet nog maar goed. . Groetjes uit Buitenpost

• 21 Mei 2017 - 11:01

Gerda:

Jullie kunnen terugkijken op een prachtige avontuurlijke vakantie. Nou ja vakantie, zo kun je het niet meer noemen, als je bijna 3 maanden van huis bent. Fantastisch om je dit te kunnen permitteren. Hoop dat jullie het vaker gaan doen. Geniet van het leven, het duurt maar even! Carpe Diem, groetjes van jezus en schoonzus xx

• 23 Mei 2017 - 22:32

Marlon:

Op donderdag 18 mei kwamen wij weer terug op Fossalta, toch wel een beetje met de hoop Sjoerd en Moniek te treffen. Jammer, net te laat. Wij zitten hier nu nog, met veel plezier, en hebben Germana wel weer gezien. Er zijn hier nu heel veel Hollanders. T weer is te gek. Vette groeten van Marlon en Lino

Tags: Sjomo, Italie