Spanje, Aguilas - Reisverslag uit Águilas, Spanje van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Spanje, Aguilas - Reisverslag uit Águilas, Spanje van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Spanje, Aguilas

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

13 April 2017 | Spanje, Águilas

Donderdag 13 april,
Via de fraaie kustweg met prachtige vergezichten rijden we verder Spanje in.
Onderweg zien we de mooiste strandjes waar overal campers staan, we besluiten ook zo iets op te zoeken.
Afslag genomen richting playa......grind , kiezels, zitten we wel goed ?, iets verderop staan toch campers .... doorrijden maar, een 4x4 zou hier wel passen, hobbel bobbel, ... een parkeerterrein, maar ff stoppen en rondkijken.
Bovenop de bult staan campers, hoe komen die daar ?. ja gevonden klein weggetje omhoog en steil, vol met gaten .....de gok maar wagen en in de 1e versnelling omhoog, we zijn er pfffff.
Plaatsje vrij naast een Fransman, hij kijkt niet blij.... en dat terwijl hij al 3 plaatsen in beslag heeft met camper + kar +zitplaats, zak maar in de stront L... we gaan er mooi staan. :-)
Zooooo wat een plek, op een landtong met aan beide zijden strand en uitzicht over de Middellandse zee, en dat alles gratis het is een gedoog plaats. haha.
Hoor later van een nederlander dat de gemeentegrens het weggetje omhoog is, onze kant wordt gedoogd, andere kant niet.
We gaan lekker op het eerste strand zitten, goed insmeren het is heet.
Daarna lekker een halve liter bier bij de strand tent, waar we een koppel jonge spanjaarden treffen, waarvan zij goed engels spreekt.
In de avond stel ik de satteliet schotel nog wat bij het beeld begint te blokken.
De volgende dag naar het andere strand ook mooi hoor, wat een luxe probleem, welk strand kiezen we. Gaat er iemand weg, dan staat er gelijk een andere camper voor in de plaats.
Rond 20.00 uur slaat onze andere buurman een spanjaard die er in een caravan staat .....???? !!!! zijn aggregaat nog ff aan haha lachen, iedereen ergert zich eraan, ik niet laat die man toch, het is een echte doe het zelver, caravan lijkt zo te zien flink schade te hebben gehad, maar hij heeft het gemaakt, mooi mannetje.

• 17 April 2017 - 13:11

Gerda:

Hahahah zo beleef je ook nog wat. super plek dus. genieten.