Italie, Rapallo / Portofino - Reisverslag uit Rapallo, Italië van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Italie, Rapallo / Portofino - Reisverslag uit Rapallo, Italië van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Italie, Rapallo / Portofino

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

06 Mei 2017 | Italië, Rapallo

Zaterdag 6 mei,

We willen Portofino bekijken, en Cinque Terre hebben we al een keer eerder bekeken, dus zoeken we een camping in de buurt. Het wordt camping Rapallo in Rapallo.
Omdat we verleden keer wegens een weg omlegging, met het tolweg vermijden, bijna midden in Nice zaten gaan we nu over de tolweg om rond Genua te rijden.
Het is slecht weer , regen en wind als we er aankomen, maar het klaart aan het eind van de dag op.
Zondag is het prachtig weer om op de motorscooter naar Portofino te gaan, het is ongeveer 12 km, mooie weg langs de kust.
Ook hier pracht en praal mooi om te bekijken, het is er aardig druk met toeristen, we zoeken de haven op en kijken wat rond in de kleine straatjes.