Duitsland, Kirchtimke - Reisverslag uit Kirchtimke, Duitsland van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu Duitsland, Kirchtimke - Reisverslag uit Kirchtimke, Duitsland van SJOMO Feinsum - WaarBenJij.nu

Duitsland, Kirchtimke

Door: SW

Blijf op de hoogte en volg SJOMO Feinsum

20 Mei 2017 | Duitsland, Kirchtimke

Zaterdag, 20 mei.

Na een nacht lekker te hebben geslapen :-) gaan we op weg naar onze vrienden in Duitsland, Rob en Margret in Kirchtimke, dat ligt tussen Bremen en Hamburg.
We komen aan en zetten de camper op de oprit van Armin en Ilse, de zus van Margret die er naast woont, stroom aansluiten en een biertje.
Rob en Armin zijn nog bij de voetbalwedstrijd van HSV die speelt om degradatie, ze winnen, dat is mooi.
Voor het avond eten gaan we gezellig BBQ-en, de kids van R en M komen ook langs het is heel leuk, en goed eten + drinken, laat dat maar aan die duitsers over.
De volgende dag zitten we gezellig in de mooie tuin met karper vijver. Maandagochtend moeten R en M naar het ziekenhuis, intake gesprek voor een preventief darm onderzoek. wij ontbijten heerlijk bij Armin en Ilse.
Het loopt naar 12.30 uur we gaan richting Feinsum.
Mo heeft nog een cadautje voor Margret en Ilse, en wij krijgen van Ilse een houten bakje met allemaal zelf gemaakte jam mee, heerlijk.